Vad händer just nu?

Det finns just nu inte så mycket att blogga om. Men jag kan informera om att jag just nu läser ”Eko av natt” av Stina Nilsson.

En dag i början av mars damp det ner ett mejl i min inkorg från just Stina Nilsson där hon skickade med boken som pdf och frågade om jag ville läsa den och recensera den på bloggen. Jag var inte sen med att säga att jag skulle göra det. Problemet var bara att Thailandsresan hägrade och jag ville inte ta med mig Letton dit (den är för värdefull; risken fanns att den skulle gå sönder eller bli stulen) så jag har inte kommit igång med läsandet av den boken förrän nu.

Jag har bara kommit cirka 40 sidor in i boken. Hittills verkar den bra. Jag hoppas att det håller i sig. 🙂

Eko av natt
Kommentera

