Eko av natt

Eko av natt

Titel: Eko av natt
Författare: Stina Nilsson
Förlag: Bokförlaget K & R
Recensionsex: Ja, från författaren
Format: E-bok
Sidantal: 229
Läst på språk: Svenska

Mitt betyg:

 
Än en gång sitter jag här och skriver en annorlunda recension. På ett sätt vill jag vara snäll för författaren själv kontaktade mig och frågade om jag ville läsa boken och jag nappade på det. Men tyvärr måste jag säga att jag inte orkar med att läsa klart den.

Efter 83 sidor känner jag att det här är definitivt ingen bok för mig. Ämnet som boken behandlar är bra och viktigt men jag klarar bara inte av den fragmenterade berättartekniken. Det får det hela att kännas så ryckigt och jag lyckas inte komma in i boken. Den lyckas inte fånga mig. Jag har flera gånger kommit på mig själv med att tankarna har svävat iväg åt alla möjliga andra håll mitt under läsningen.

Det finns så många andra böcker som jag vill läsa därför känner jag att det är onödigt att sitta och plåga mig igen en bok som inte fångar mig.

 

Kommentera

