Bokbloggsjerka 17-20 maj 2013

 

Den här veckan ställer Annika följande fråga:

Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan? Om du mot all förmodan inte har gjort det finns det säkert böcker som du skulle kunna tänka dig att klicka hem redan i dag?

Den senaste veckan har jag klickat hem ”Da Vinci-koden” av Dan Brown från Bokon eftersom den var gratis. Oj, det var för ovanlighetens skull inte så många.

 

Men räknar man med förra lördagen så är det några fler. Jag köpte ”Nudelbagaren” av Ma Jian när vi var i Ullard. Senare på lördagskvällen utnyttjade jag ett erbjudande på 10 % rabatt på The Book Depository och klickade hem tre böcker: ”From Notting Hill with Love… Actually”  av Ali McNamara, ”White Wedding” av Milly Johnson och ”Breakfast at Darcy’s” av Ali McNamara.

6 thoughts on “Bokbloggsjerka 17-20 maj 2013”

  1. Gratis bok låter inte illa. bokon? Just ja! hehe, den har jag ju sett tidigare men glömt, kanske bra att kolla runt där för att ladda läsplattan inför sommaren (men jag använder den lite nu tyvärr, efter nyhetens behag störde jag mig för mycket på den lilla skärmen, vill ha en ny!)

  2. Titeln på From Notting Hill with Love… Actually får mig att tänka på underbar engelsk humor. Jag blir riktigt sugen på att läsa den.

Kommentera

