Veckans läsmål v. 20 2013 – hur gick det?

 

Veckans läsmål såg ut så här:

  1. Läs klart och recensera ”I fyra par skor” av Detta Prada.
  2. Börja läsa ”Resan till tidens slut” av Erika Vallin.

 

Så här gick det:

  1. Jag har kommit en liten bit förbi hälften i boken.
  2. Jag har inte ens öppnat boken ännu.

 

Den här veckan gick inte målen så bra. Det har varit en massa annat som har kommit emellan så jag har inte läst så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Men jag hoppas på mer läsning nästa vecka. 🙂

Kommentera

