Veckans läsmål v. 21 2013

Ny vecka, nya läsmål

 

Den här veckan hoppas jag på mer lästid. Men vi får väl se vad livet hittar på.

Här är i alla fall målen som jag tänkte att jag skulle försöka uppnå under veckan:

  1. Läs klart och recensera ”I fyra par skor” av Detta Prada.
  2. Läs och recensera ”Resan till tidens slut” av Erika Vallin senast på recensionsdagen, lördag 25 maj.

 

Jag är fullt medveten om att målen ser ungefär likadana ut som förra veckans. Men eftersom de inte uppnåddes då så får jag ju ge dem ett försök till. 🙂

Kommentera

