Det kom ett paket

Igår fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta från Amazon på posten.

Idag kom jag iväg och hämtade det. Det var jättestort.

 

 

I paketet låg min beställning.

Det var tre stycken Book seat. Den röda är mammas, den lila svärmors och den bruna min.

 

Book seat

Jag har läst att en del bokbloggar har fått hem sådana här för att prova dem av ett svenskt företag. Utifrån vad några av dem sade om dem så verkar de verkligen smarta. Men den svenska sidan ska ha 349 kr plus 29 kr i frakt för en sådan här. Så jag har tittat runt lite och hittade de här på Amazon. Priset varierar lite men den röda kostade 227 kr och de andra två 238 kr/st. Jag slapp frakten eftersom jag kom upp i mer än 25 pund på beställningen. Det här priset tyckte jag var mycket bättre därför slog jag till.

 

Nu ska jag bara komma så långt som att prova och använda den. Men det får bli lite senare idag för nu ska jag baka lite matmuffins. 🙂

Kommentera

