Veckans läsmål v. 21 2013 – hur gick det?

 

Den här veckans läsmål såg ut så här:

  1. Läs klart och recensera ”I fyra par skor” av Detta Prada.
  2. Läs och recensera ”Resan till tidens slut” av Erika Vallin senast på recensionsdagen, lördag 25 maj.


Så här gick det:

  1. Jag läste klart och recenserade ”I fyra par skor” av Detta Prada i torsdags (23/5). Här kan ni läsa min recension.
  2. Sen började jag läsa ”Resan till tiden slut” av Erika Vallin. Jag blev dock inte klar med den förrän idag, söndag (26/5), då jag även recenserade den. Här hittar ni den recensionen.

 

Jag uppnådde målen förutom att jag blev klar med ”Resan till tidens slut” en dag senare än jag tänkte mig. Jag tycker trots det att det gick ganska bra den här veckan. 🙂

 

Kommentera

