Nytt i bokhyllan v. 24 2013

I måndags kom brevbäraren med ett bokpaket.

Flood & Fire (Raider’s Ransom, #2)

Det var boken ”Flood & Fire” av Emily Diamand. Det är del två i serien ”Raider’s Ransom”. Jag hade ju beställt den och del ett via Amazon tidigare i vår, men när paketet kom hem låg det två stycken exemplar av del ett i det. Men försäljaren kontaktade mig efter att jag hade gett dem dåligt omdöme och då skickade de den här helt gratis dessutom fick jag tillbaka lite på betalningen och fick behålla extraboken. Är det någon som är intresserad av den så kolla in min bokbytarsida här.

 

I torsdags kom de sista två noveller på min prenumeration från Novellix.

Nattsidan
Huset Ushers undergång

Det var ”Nattsidan” av Joyce Carol Oates och ”Huset Ushers undergång” av Edgar Allan Poe.

 

I torsdags surfade jag in på Dito och tittade på deras 3 för 99 kr-kampanj. Jag hittade tre böcker som jag har suktat efter sedan jag läste novellen ”Spår i snön” av Jonas Karlsson.

Det andra målet
Den perfekte vännen
Spelreglerna

 

I fredags kom det ett paket från The Book Depository med en av mina två beställningar.

Gluten for Punishment (Gluten-Free Bakery Mysteries, #1)

Det var boken ”Gluten for Punishment” av Nancy J. Parra, första delen i serien ”Gluten-Free Bakery Mysteries”.

 

Det kom även ett paket med en romancebok.

De skandalösa

Det var Simona Ahrnstedts senaste bok ”De skandalösa” som damp ner i brevlådan. Det pinsamma här är att jag inte allt kan minnas att jag har beställt den här som recensionsex. Jag undrar om det inte är så att det är någon vänlig själ någonstans (förmodligen på Damm förlag) som tycker att jag ska läsa den här boken. Tack till vem det än är som har skickat mig boken!

 

2 thoughts on “Nytt i bokhyllan v. 24 2013”

Kommentera

