Nytt i bokhyllan v. 25 2013 – del 2

Hoppsan, nu har jag gjort det igen. Ditos helgerbjudande var bara så lockande så jag slog till. För 29 kr fick jag e-boken:

Sandmannen (Joona Linna, #4)
Sandmannen (Joona Linna, #4)

”Sandmannen” av Lars Kepler. Jag har de tre första i serien om Joona Linna som e-böcker men har inte läst dem än. Men nu får jag nog snart sätta igång. 🙂

 

Jag laddade även ner en e-bok från Goodreads idag.

My Soul to Lose (Soul Screamers, #0,5)

Det var boken ”My Soul to Lose” av Rachel Vincent. Den är en del i serien ”Soul Screamers”. Jag beställde första delen idag under The Book Depositorys ”100 erbjudanden, 100 böcker, 25 timmar”.

 

Kommentera

