Nytt i bokhyllan v. 25 2013

I måndags kom brevbäraren med tre paket och en avi.

 

I första paketet låg min beställning från The Book Depository.

Bliss (The Bliss Bakery, #1)

Det var boken ”Bliss” av Kathryn Littlewood första delen i serien ”The Bliss Bakery”.

 

I de andra två paketen kom det böcker ifrån bokbyten som jag har gjort via Facebookgruppen Läs – Byt!. Här är de två böcker som har tittat in till mig.

En dag

Den första är boken ”En dag” av David Nicholls. Den andra är klassikern ”Bonjour tristesse” av Françoise Sagan. Det roliga var att med en sista boken följde det även en söt chokladbit (i dubbel bemärkelse) och ett litet kort brev. 🙂

 

Avin som kom (hämtades ut i tisdags) var för ett paket med två böcker som jag också har bytt till mig via Facebookgruppen. De var:

 

Höga klackar
Malin från Skaftnäs

”Höga klackar” av Anna Maxted och ”Malin från Skaftnäs” av Malin Wollin.

 

I onsdags kom det ytterligare en bok som jag bytt via Facebook.

Marshmallows till frukost

Boken heter ”Marshmallows till frukost” och är skriven av Dorothy Koomson.

 

Kommentera

