Nytt i bokhyllan v. 26 2013

I måndags kom ännu en bok som jag har fått via ”Läs – Byt”-gruppen på Facebook.

Det bästa av två världar

Boken var ”Det bästa av två världar” av John O’Farrell.

 

I torsdags råkade jag surfa in på Bokon och såg att ”Paradisoffer” av Kristina Ohlsson bara kostade 19 kr så jag slog till.

Paradisoffer (Fredrika Bergamn, #4)

Det här är ju fjärde delen i serien om Fredrika Bergman. Del ett och två har jag redan som pocket. Men eftersom tredje delen saknades så köpte jag även den som e-bok fast på Adlibris.

Änglavakter (Fredrika Bergman, #3)
Kommentera

