Nytt i bokhyllan v. 27 2013

I måndags kom det två böcker med posten. Den ena var en bok som jag hade beställt via Amazon.

The Worm Ouroboros

”The Worm Ouroboros” av E. R. Eddison.

 

Den andra boken kom från The Book Depository.

My Soul to Take (Souls Screamers, #1)

Det var del ett i serien ”Soul Screamers” av Rachel Vincent. Boken heter ”My Soul to Take”.

 

I tisdags satt jag och slösurfade på en sida med gratis e-böcker. Följande råkade jag ladda hem.

Unraveling
Crave (The Clann, #1)
Covet (The Clann, #2)
Need (Need, #1)
Captivate (Need, #2)
Entice (Need, #3)
Endure (Need, #4)
Hex Hall (Hex Hall, #1)
Demonglass (Hex Hall, # 2)
Spell Bound (Hex Hall, # 3)
School Spirits (School Spirits, #1)

 

I torsdags tittade jag runt lite på nätet och köpte hem e-boken ”Hare Moon” av Carrie Ryan. Det är en kort bok som kommer före ”The Forest of Hands and Teeth” i serien med samma namn. Den boken har jag redan sedan tidigare. E-boken kostade bara 19 kr på Dito.

Hare Moon (The Forest of Hands and Teeths, #0,5)

 

I torsdags kom det även två recensionsex från Natur & Kutlur med posten.

Jakten på svenskheten
Förgiftade äpplens klubb

Det var ”Jakten på svenskheten” av Qaisar Mahmood och ”Förgiftade äpplens klubb” av Lily Archer.

 

Det kom även en bok från bokbytet jag har gjort på Facebookgruppen ”Läs – Byt!”.

Linas kvällsbok

Det var ”Linas kvällsbok” av Emma Hamberg.

 

2 thoughts on “Nytt i bokhyllan v. 27 2013”

Kommentera

