Nytt i bokhyllan v. 27 2013 – del 3

Jag fyllde på bokhyllan ännu mer den här veckan …

 

I fredagskväll skulle jag bara in på följande sida http://www.epubbud.com/ och se om de hade en bok. Tyvärr hade de inte den jag letade efter men jag hittade några andra som var väldigt intressanta,s å jag laddade ner dem.

Pride and Prejudice and Zombies
The Night Circus
Abraham Lincoln – Vampire Hunter
Miss Peregrins’s Home for Peculiar Children
Unholy Night

 

Tre av böckerna (”Abraham Lincoln – Vampire Hunter”, ”Pride and Prejudice and Zombies” och ”Unholy Night”) är skrivna av samma författare, nämligen Seth Grahame-Smith. De andra två var av olika författare och de har jag varit sugen på att läsa länge. De är ”The Night Circus” av Erin Morgenstern och ”Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children” av Ransom Riggs.

 

I lördags laddade jag ner ”Undone” av Elizabeth Norris.

Undone (Unraveling, #1,5)
Kommentera

