Stockholm

Nu åker jag på en minisemester till Stockholm i några dagar. Jag har tidsinställt några inlägg. Men det kan bli lite tyst här fram till onsdag då jag är hemma igen.

 

Tyvärr hann jag inte sticka klart kläderna till surfplattan så den får stannat hemma. Men kläderna blir säkert klara tills vi ska till Varberg. 🙂

 

Med på resan följer följande två böcker:

I niqab på Stureplan

Den här har jag redan börjat läsa men inte kommit så långt i.

 

Baristas – alla tre delarna

Den här får följa med som backup ifall jag läser ut den andra boken. Det är nog ingen risk att jag hinner läsa ut den här för den är minst 600 sidor lång. 🙂

 

Efter det ska jag försöka att bättra mig efter det och inte bara skriva en massa om sommarpratarna som är mitt nyvunna intresse att lyssna på. En del är bra, en del är bedrövliga och en del bara mindre bra. 🙂

 

 

Kommentera

