Sommarprat

Lasse Kronér pratade om sitt liv fram tills han blev en del av Trippel & Touch. Det var ett bra sommarprat.

 

Jag började att lyssna på Katarina Gospic men jag orkade inte mer än 10-15 minuter. Det var så tråkigt att jag var på väg att somna. Så jag gav upp den här.

 

Peter Wolodarskis sommarprat däremot kan jag varmt rekommendera. Jag har kommit på att jag bäst gillar när de pratar om sitt eget och släktingar liv i form av anekdoter. Det gjorde Peter. 🙂

 

Sara Dawn Finer pratade också om sitt liv. Den var riktigt bra.

One thought on “Sommarprat”

  1. Jag lyssnade på hela Katarina Gospic och kan säga att du inte missade något genom att stänga av. Hjärnan intresserar mig inte så mycket så att det kan fylla ett helt sommarprat.

Kommentera

