Nytt i bokhyllan v. 29 2013

I fredags förra veckan fick jag meddelande om att ett paket från Bokus kunde hämtas ut på posten. Jag hann inte med det förrän i tisdags den här veckan. I det paketet låg följande tre böcker:

 

”Min pappa är snäll och min mamma är utlänning” av Emmy Abrahmason, ”Det är så logiskt alla fattar utom du” av Lisa Bjärbo och ”Eld” av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren, del två i Engelforstrilogin.

 

I tisdags köpte jag även en Loka och fick en e-bok.

Drömmen förde dej vilse (Maria Wern, #11)

Boken jag fick var ”Drömmen förde dej vilse” av Anna Jansson. Det är tydligen bok nummer 11 om Maria Wern.

 

I fredags fick jag tag i koden till två andra e-böcker som man får via Loka.

Ett litet snedsprång
Idealisten

Böckerna var ”Ett litet snedsprång” av Denise Rudberg och ”Idealisten” av Thomas Bodström.

Kommentera

