Söndagsnöje

Under söndagseftermiddagen tog jag mig äntligen i kragen och plastade in högen med pocketböcker som låg på bordet.

Till denna syssla lyssnade jag på lite mer sommarprat. Jag började lyssna på Pelle Holmberg, men efter en minut eller så lade jag ner det. Istället lyssnade jag på Helena af Sandberg. Hennes prat var intressant. Efter det lyssnade jag på Peter Schéle, men jag borde ha stängt av det för det var relativt tråkigt att lyssna på.

 

Jag fick även stickat lite på surfplattefodralet medan jag lyssnade på Annika Hagströms sommarprat. Det hade sina bra och sina tråkiga stunder. 🙂

 

Kommentera

