Nytt i bokhyllan v. 30 2013

I måndags löste jag in ännu en Lokakod och fick följande e-bok:

Det fördolda (Sebastian Bergman, #1)

”Det fördolda” av Michael Hjorth och Hans Rosenfeldt.

 

I tisdags hade det kommit en avi så i torsdag hämtade jag ut paketet. Det innehöll två recensionsex från Harlequin.

De odödligas regler (Edens blod, #1)
Alice i Zombielandet

Böckerna var ”De odödligas relger” av Julie Kagawa, del ett i serien ”Edens blod” och ”Alice i Zombielandet” av Gena Showalter.

 

I onsdags kom det en avi som posten lyckades slarva bort lite grand. Jag försökte hämta ut paketet i torsdags men det hade inte kommit in. Men i lördags fanns det inne och i det låg min beställning från WOW HD.

 

Det var ”The Mystrious Howling”, ”The Hidden Gallery” och ”The unseen Guest” av Maryrose Wood. De är del ett till tre i serien ”The Incorrigible Children of Ashton Place”. Den överst boken i högen är ”Horton Halfpott or The Fiendish Mystery of Smugwick Manor or The Loosening of M’Lady Luggertuck’s Corset” (nog längsta titeln jag har sett på en bok hittills i mitt liv) av Tom Angleberger.

 

Kommentera

