Biblioteksbesök i veckan

Den här veckan besökte jag biblioteket i torsdags och lånade då fyra böcker:

 

Det var del ett till fyra av serien ”Stora skräckens gränd” av Tommy Donbavand. Böckerna heter ”Vampyrens huggtand”, ”Häxans blod”, ”Mumiens hjärta” och ”Zombiens skepnad”. Dessutom beställde jag del fem och sex i serien. De hann komma så att jag kunde hämta dem i lördags (igår).

 

De böckerna heter ”Dödskallens gåta” och ”Varulvens klo”.

 

Så nu har jag några böcker som jag kan stoppa in emellan om jag känner att det går lite trögt med någon bok. 🙂

Kommentera

