Det har varit mycket nu

Nu kan jag andas ut lite i alla fall. Ursäkta att det har varit ganska så tyst på den här bloggen i några dagar nu.

 

Men i måndags var jag på upprop för Personaladministratör på distans mot Borås och sen letade jag böcker till kursen hela dagen. Jag måste ju ha något att göra i höst om jag inte får något jobb.

 

I tisdags var jag i Helsingör med mamma och pappa för att de i måndags frågade om jag ville med. Vi svängde även in till Höganäs på vägen hem. Otroligt nog köpte jag ingen bok på Bokoutleten. Men självklart var jag på god väg.

 

I onsdags var det träningen och sedan jobb som gällde. Det samma var nu på förmiddagen. Jag hade ett jobb som skulle in vid 12-tiden. Men nu ska jag försöka hinna ikapp med bloggen och företagets bokföring.

 

Jag ska försöka lägga in lite blogginlägg så att det inte blir så tyst här. Dessutom sitter jag och funderar över om jag ska byta utseende på bloggen. Men först måste jag hitta alternativt fota lite kul bilder till det först.

 

 

Kommentera

