700:e inlägget och tävling

Tänka sig att jag har skrivit så mycket att detta är det 700:e inlägget på den här bloggen. Det måste ju firas på något sätt. Frågan är hur?

 

Vad sägs om en tävling?

 

Tävlingsregler:

  • Man måste ha en postadress i Sverige annars blir frakten för hög.
  • Man måste svara på frågan. Svaret kan hittas någonstans på bloggen.
  • Man måste lämna sin mejladress i fältet som säger det när man skriver svaret i en kommentar. Jag godkänner inga kommentarer förrän tävlingen är slut.
  • Jag drar en ensam vinnare bland de som svarar rätt på frågan.
  • Tävlingen avslutas på söndag 18/8 kl. 20.00!

 

Här är tävlingsfrågan:

Hur många böcker läste jag förra året (även medräknat noveller)?

Ni skriver svaret som en kommentar.

 

Tävlingspriser:

Vad kan man då vinna?

Vinnaren får följande två böcker hemskickade till sig:

En smak av rädsla (Lennart van Helsing, #3)
Mystiska mumier (Den magiska trädkojan, #3)

 

Man kan säga att tävlingen är sponsrad av B. Wahsltröms för jag har fått dubbletter av dessa två böcker och de föreslog att jag skulle lotta ut dem.

One thought on “700:e inlägget och tävling”

Kommentera

