Bokbloggsjerka 23-26 augusti 2013

 

Den här veckan ställer Annika en otroligt klurig fråga:

Låt oss återgå till ämnet karaktärer för en stund: Finns det någon karaktär som bär upp sitt namn exceptionellt bra?

 

Jag har aldrig funderat över detta och tyvärr så kan jag inte heller komma på någon. Jag tror att det delvis har att göra med att jag är så dålig på att minnas vad folk i verkliga livet och karaktärer i böcker heter och delvis är det nog för att jag helt enkelt inte har tänkt i de banorna.

 

Jag har redan hunnit läsa några av svaren på den här frågan och det är kul när man får veta mer och kan se en ny dimension av en berättelse/bok som man redan har läst. 🙂

6 thoughts on “Bokbloggsjerka 23-26 augusti 2013”

  1. Nä det är inte helt enkelt att komma på svar på jerka frågorna. Jag trodde att jag som läser så mycket och funderar så mycket på vad jag läser borde ha svar men så är det inte alltid 😉

Kommentera

