30 böcker innan 30 år – uppdatering

Det är lite mindre än tre månader kvar tills jag fyller 30 år. Det har fått mig att inse att jag absolut inte kommer att hinna med utmaningen ”30 böcker innan 30 år”.

 

Hittills har jag läst sex av böckerna på listan. Det är inte många med tanke på alla jag har kvar. Bara ”Don Quijote de la Mancha” skulle ta mig tre månader att läsa (gissar jag) eftersom den är så lång och jag tänkte läsa den på spanska.

 

Så det får bli en ”FAIL” (=misslyckat) på den utmaningen. Men jag kommer ändå att låta fliken vara kvar för jag vill läsa böckerna som står med på listan.

Kommentera

