Bokbloggsjerka 30 augusti – 2 september 2013

 

Den här veckan ställer Annika följande fråga:

 

Vilken bok/vilka böcker längtar du mest av allt efter just nu?

 

Jag måste säga att det är nog ”Samlingen” av Petrus Dahlin och Lars Johansson. Jag fick hem den i veckan från Rabén & Sjögren och jag vill kasta mig över den. Men först ska jag bara läsa klart boken jag håller på med.

 

Senare i höst längtar jag efter tre av Gilla Böckers kommande utgivningar. Främst längtar jag efter ”Fördelarna med en kollaps” av Jonathan Tropper. jag har läst ”Boken om Joe” av honom och gillade verkligen den så nu vill jag läsa allt av Tropper. Sen längtar jag även efter ”Jag är så jävla easy going” av Jenny Jägerfeld och ”Vi måste sluta ses på det här sättet” av Johanna Lindbäck och Lisa Bjärbo för att de verkar så bra.

7 thoughts on “Bokbloggsjerka 30 augusti – 2 september 2013”

  1. Å jag har inte läst en enda bok från Gilla men jag har flera av dem stående i hyllan. Känner verkligen att det börjar bli dags att upptäcka deras utgivning ordentligt!

Kommentera

