Återlämning av böcker

Igår var jag på biblioteket och lämnade tillbaka hela åtta böcker som jag har läst under helgen.

 

Jag har stått som först i kö jättelänge på boken ”Forsens drottning” av Martin Widmark och igår när jag kollade i bibliotekskatalogen såg jag att den fanns inne på andra bibliotek i kommunen så jag frågade om de kunde ta hem den från någon av de andra så att jag fick läsa boken. Då visade det sig att deras exemplar låg på någons kontor så jag fick med mig boken hem direkt.

 

Forsens drottning (Halvdan Viking, #4)

 

Jag tänkte hugga i med den redan under lunchen idag. Med tanke på att min käre man inte är hemma ikväll så lär jag väl läsa klart den här idag. Så ni kan nog vänta er en recension av den imorgon bitti. 🙂

Kommentera

