Jag som hade bestämt mig …

För några dagar sen kom jag överens med mig själv om att jag inte skulle köpa några böcker före Bokmässan, alltså att jag skulle ha ett köpstopp i några veckor. Det brukar ju alltid bli så mycket som inhandlas på Bokmässan.

 

Men så idag så hade Novellix twittrat att de hade släppt fyra stycken noveller av Selma Lagerlöf. De var jättefina så jag letade för att se om de fanns som e-noveller. Det verkade inte så. Jag hittade dem dock för 27 kr/st på Bokus. Så jag råkade klicka hem dem och det slank dessutom med en bok från deras lagerrensning.

 

Frid på jorden
Vägen mellan himmel och jord
Tjänsteanden
Dödskallen

 

Boken som slank med heter ”The Mummyfesto” och är skriven av Linda Green. Den verkade lite intressant när jag läste om den. 🙂

The Mummyfesto

 

Nu hoppas jag bara att jag kan hålla bokinköpsfingrarna i styr till efter Bokmässan för det är redan överfullt i bokhyllorna igen …

Kommentera

