Hämtade beställda böcker

Igår var jag iväg till biblioteket och hämtade tre böcker som jag hade beställt.

 

The Stonekeeper’s Curse (Amulet, #2)
The Cloud Searchers (Amulet, #3)

Problemet var att jag bara hade fått del två och tre i serien ”Amulet” av Kazu Kibuishi. Jag har beställt del ett så jag hoppas att den dyker upp i nästa vecka för jag vill ju inte börja läsa del två och tre och sen läsa ettan. 😦

 

Förutom de två böckerna hämtad jag även ut den här:

I bläckfiskens tecken (Kapten Prometeus, #1)

Det var ”I bläckfiskens tecken” av Benni Bødker. Det är första delen i serien ”Kapten Prometeus”. Den läste jag ut på lunchen igår så recensionen kommer imorgon. Jag väntar även på del två i den här serien. 🙂

Kommentera

