Nytt i bokhyllan v. 36 2013

I måndags kom det ett mejl från Elib med ett recensionsex från Forum bokförlag.

Läsarna i Broken Wheel rekommenderar

Det var boken ”Läsarna i Broken Wheel rekommenderar” av Katarina Bivald som jag fick som e-bok.

 

Med posten i måndags kom det ett recensionsex från Bokförlaget Semic.

Eldsandarnas ö (Bronsdolken, #2)

Det var del två i Michelle Pavers serie ”Bronsdolken”. Boken heter ”Eldsandarnas ö”.

 

Dessutom kom det ett paket med en bok som jag hade beställt via Bokbörsen.

Den trettonde gästen (David & Larissa, #2)

Det var del två i serien ”David & Larissa” av Martin Widmark. Den heter ”Den trettonde gästen”.

 

I onsdags damp del tre  i serien ”David & Larissa” av Martin Widmark ner i brevlådan. Den hade jag beställt via Tradera.

Dårarnas ö (David & Larissa, #3)

Boken heter ”Dårarnas ö”. Nu har jag del ett till fem i serien. 🙂

 

I torsdags plingade brevbäraren på för ett av bokpaketen som han hade med sig var lite för stort för att komma ner i brevlådan. Det var ett recensinsex från Damm förlag.

Stockholm Octavo

Boken heter ”Stockholm Octavo” och är skriven av Karen Engelmann.

 

I det andra paketet som jag fick i min hand låg följande recensionsex från B. Wahlströms.

Mitt bultande hjärta

Det var ”Mitt bultande hjärta” av Alf Kjetil Walgermo.

 

I fredags kom det ett oväntat recensionsex från Atrium Förlag med posten.

Samtal med en chokladkaka

Bara titeln, ”Samtal med en chokladkaka”, gör att boken verkar intressant. Den är skriven av Martin Page.

Kommentera

