”Ge-bort-en-bok-dagen” på Facebook

Idag (14/9) är det Ge-bort-en-bok-dagen på Facebook. Se mer om det här. Jag har några böcker som jag har försökt byta bort länge nu men ingen verkar vilja förbarma sig över dem så nu ger jag bort dem istället.

Så här ser högen som jag tänkte lägga ut på lite olika ställen ut:

I högen ligger ”Jonas Eckel” av Karin Fossum, ”Farlig Allians” av Debra Webb, ”I niqab på Stureplan” av Josefin Ahlström, ”I begynnelsen var Bob” av Meg Rosoff, ”Mystiska mumier” av Mary Pope Osborne och ”Uncommon Stockholm”.

 

Så här ser mina lappar ut som jag har satt i böckerna.

 

Ja, alltså jag har klippt isär dem. På bilden visas alltså två lappar. 🙂

 

One thought on “”Ge-bort-en-bok-dagen” på Facebook”

Kommentera

