Tre på tre – dags att sätta igång!

Vi har är halvvägs in i september så det är hög tid att börja läsa böckerna i tre-på-tre-utmaningen som Pocketlover anordnar. Jag har sagt att jag ska läsa ”Blodsmagi” av Tessa Gratton, ”Kretsen” av Maggie Stiefvater och ”Halvblod” av Sofie Trihn Johansson. Idag tog jag tag i saken och började läsa ”Kretsen”.

 

Kretsen (The Raven Cycle, #1)
One thought on “Tre på tre – dags att sätta igång!”

  1. Jag har läst två av dem, Kretsen och Blodsmagi. Jag hade svårt att till fullo ta till mig Blodsmagi eftersom det kändes som om den var inriktad på en så ung målgrupp. Kretsen tyckte jag bättre om, även om det var svårt att hålla isär grabbarna ett ganska bra tag. Jag ser fram emot att se vad du tycker om dem! 🙂

Kommentera

