Del 2 och 3 igen!

Vad är det här med mig och böcker i serien som jag har beställt på biblioteket? Det är andra gången nu som del två och tre kommer före del ett. Jag fattar inte varför jag ska ha sådan otur. Förra gången var det serien ”Amulet” men det löste sig som tur var och del ett kom innan lånetiden för de andra två hade gått ut så jag kunde läsa dem i rätt ordning. Jag hoppas på samma tur den här gången. Nu gäller det serien ”Katla & Knös” av Peter Gotthardt. Idag hämtade jag alltså del två och tre i serien.

Dvärgarnas grottor (Katla & Knös, #2)
Alvernas högar (Katla & Knös, #3)

 

Kommentera

