Bokbloggsjerka 20-23 september 2013

 

Den här veckan ställer Annika följande fråga:

Läser du helst standalones eller bokserier?

 

Det var en svår fråga för det beror helt på vilket humör jag är på. Just nu så är det väldigt mycket serier som jag läser. Men ibland så är det nästan helt uteslutande fristående böcker (standalones) som jag läser.

Men frågan var ju vad jag föredrar …

Tja, det är ju skönt att läsa fristående böcker för då slipper man leta rätt på nästa bok i serien.Istället får man ett avslut direkt.

Samtidigt kan det vara kul att läsa serier för då får man ju lära känna karaktärerna bättre och man får följa dem en längre tid.

 

Slutsatsen av det här kan man säga är att jag nog inte föredrar något av det. Jag gillar bokserier och fristående böcker ungefär lika mycket. Det som avgör är dagsformen. 🙂

10 thoughts on “Bokbloggsjerka 20-23 september 2013”

  1. Håller med, är svårt att bestämma sig! Jag älskar verkligen en bra serie, men som sagt, ibland kan det vara skönt att få ett avslut! Det värsta är ju när man måste vänta på nästa bok.. 🙂

Kommentera

