Hämtade sista delarna i Amulet!

Idag var jag iväg till biblioteket igen. Igår skrev jag ju att jag hann hem innan jag fick meddelande om att jag hade två böcker att hämta. Det var dem jag hämtade idag när jag ändå lämnade tillbaka Shaun Tan-böckerna som jag lånade igår. De gick ju väldigt fort att läsa. 🙂

Böckerna jag hämtade idag var del fyra och fem i serien ”Amulet” av Kazu Kibuishi.

The Last Council (Amulet. #4)
Prince of the Elves (Amulet, #5)

Det blir att läsa dem så snart jag har tid att läsa hela böckerna på en gång. 🙂

 

Kommentera

