#boksmälla

Jag vet att jag har lovat att skriva om alla böcker som har inhandlats på bokmässan och det ska jag. Men just nu lider jag nog fortfarande av den så kallade #boksmällan som man lätt kan få efter att ha överkonsumerat bokmässan. Dessutom har jag en liten stressvecka eftersom jag har två prov på torsdag och jag har bara läst litteraturen för att kunna göra inlämningsuppgifterna inte för att kunna skriva prov på det hela så det är där min fokus ligger nu fram till torsdag.

 

Men som Gustaf så fint säger det (det kunde vara värre).

Kommentera

