Biblioteksbesök

Igår hann jag efter all städning faktiskt med att besöka biblioteket innan det stängde. Jag lämnade tillbaka en bok och så tittade jag lite vad de hade frö virkböcker. Jag hittade två stycken som jag lånade.

Den ena heter ”Lär dig virka” och den andra ”Amigurumi – Virkade djur”. Efter att ha bläddrat i dem när jag kom hem så verkar den första bra. Men den andra fick maken lämna tillbaka redan idag. Den tilltalade mig inte just nu.

 

Förutom virkböckerna så fick jag med mig en annan bok också. Det var dock inte riktigt tänkt så, men, men.

Namnsdagsflickan

Det var ”Namnsdagsflickan” av Kristoffer Leandoer och Åsa Ekström. Jag har varit lite nyfiken på den ett tag. Jag har läst lite om den på en del andra bokbloggar och tänkte att det kanske var dags att läsa den själv. Jag har snart läst ut den så det kommer en recension på den under helgen. 🙂

 

Kommentera

