Bokcirkel

Jag tycker att det skulle vara superkul att vara med i ”fysisk” bokcirkel, alltså en där man träffas in real life så att säga. Men jag har inte lyckats hitta någon som ligger någorlunda när där jag bor. Så nu har jag gjort slag i saken och tänkte försöka starta en med hjälp av min kära vän Mari såklart. Vi hoppas på att vi kan skramla ihop några vänner som känner för att vara med. Vi får väl se hur det går.

 

Om du som läser det här inlägget känner att du gärna vill vara med och bor någonstans i närheten av Kinna eller Svenljunga så hör av dig på något sätt. Min e-post hittar du i högerspalten annars är det bara att skriva en kommentar i kommentarsfältet. 🙂

 

Kommentera

