Man slipper räkna om!

Jag var in på The Book Depository idag för att jag skulle jämför priset på några böcker och till min stora förvåning så kan man nu få veta priset i svenska kronor direkt!!!!! De har tydligen lagt till SEK som val när man ska välja valuta och det valet gick automatiskt in trots att jag varken har gjort valet eller var inloggad. Den verkade nästan känna av att min IP-adress var svensk. 🙂

Svenska kronor!

 

(Jag har klippt ihop bilden så att man kan se vad jag menar.)

Detta tycker jag är jättebra. Nu kan man mycket lättare jämföra priser på olika nätbokhandlar utan att behöva tänka europriset gånger 10 som jag har gjort hela tiden.

Kommentera

