Nytt i bokhyllan v. 43 2013

Igår damp det ner hela två bokpaket i brevlådan. 🙂

 

I det ena låg ett recensionsex från mammaskeppet music & books. De mejlade i helgen och frågade om jag ville läsa boken som de nu håller på att ge ut och jag tackade ja.

jagmigmitt.com

Det är en bok med 18 väldigt personliga brev som avsändarna har skrivit med främlingar i åtanke som mottagare av dem. Det lät intressant.

 

I det andra bokpaketet låg den efterlängtade fortsättningen på serien ”Den eviga eldens magi”, ”Alvernas rike”, av Patrik Bergström. Det var alltså ett recensionsex från Lilla Piratförlaget. 🙂

Alvernas rike (Den eviga eldens magi, #4)

När jag pratade med folket i Lilla Piratförlagets monter på Bokmässan fick jag veta att detta är nästsista delen i serien. Serien kommer att bestå av fem delar när den är klar. Jag kommer nog att sticka emellan med den här boken i helgen för jag vill så gärna veta hur det går för Alex och Corinthia.

One thought on “Nytt i bokhyllan v. 43 2013”

Kommentera

