Nytt i bokhyllan v. 44 2013 – måndag

Idag, måndag, kom det ett trevligt bokpaket från Kolik förlag med posten. Det var ett recensionsex som jag hade frågat efter.

Sword Princess Amaltea bok 1

Det var boken ”Sword Princess Amaltea (bok 1)” av Natalia Batista. Det är en serieroman i svartvitt. 🙂

 

Jag laddade även hem en gratis e-bok från doki. Jag vet inte hur länge boken är gratis men gå in och se efter.

Kallocain

Boken var Karin Boyes ”Kallocain”.

 

Med posten kom det även en avi som jag hämtade ut när jag var och handlade. Det var ett bokpaket från The Book Depository som jag fick ut. I paketet låg en fin bok.

Oksa Pollock – The Last Hope (Oksa Pollock, #1)

Det var Oksa Pollock – The Last Hope” av Anne Plichota och Cendrine Wolf, alltså boken jag köpte för någon vecka sen när det var Happy Hours.

One thought on “Nytt i bokhyllan v. 44 2013 – måndag”

Kommentera

