Kanske på bättringsväg …

Idag är första dagen som jag orkar starta datorn sen i fredags. Men jag orkar inte skriva de två recensioner som jag har liggandes efter att ha läst orkat läsa del ett och två av The Walking Dead. Jag är fortfarande för sjuk för det. Förutom hosta, huvudvärk, halsont med mera har jag nu även dragit på mig en ögoninflammation, så vi får väl se när eländet känner för att lämna min kropp. Men ledvärken och febern verkar ha minskat sen sist. 🙂

 

Bildkälla: http://monachosliv.blogspot.se/
2 thoughts on “Kanske på bättringsväg …”

Kommentera

