Bokbloggsjerka 6-9 december 2013

 

I den här veckans bokbloggsjerka ställer Annika en kul men svår fråga:

 

Vilken karaktär skulle du helst vilja möta IRL och varför?

 

Jag har fått fundera någon dag eller två på det här. Nu har jag äntligen kommit fram till ett svar. Jag skulle vilja träffa Dobby från Harry Potter i verkliga livet. Även om jag inte har läst de två sista delarna i serien så har jag sett alla filmer och vet att han tyvärr dör men jag skulle ändå vilja träffa honom. Jag gillar honom bara mer och mer för varje gång jag ser eller läser om honom. 🙂

 

Dobby (Bildkälla: Harry Potter Wiki)
4 thoughts on “Bokbloggsjerka 6-9 december 2013”

Kommentera

