Bokbloggsjerka 13-16 december 2013

 

I veckans bokbloggsjerka ställer Annika en mycket klurig fråga:

Vilken författarduo tillhör dina favoriter? (Alternativt: finns det någon författare vars böcker du har gillat både under författarens riktiga namn såväl som dennes pseudonym)?

Denna fråga krävde en hel del fundering. Jag hade svårt att komma på om jag hade läst någon bok av någon författarduo. Till slut kom jag på att jag åtminstone har läst ”Skuggan” av Petrus Dahlin och Lars Johansson. Det är ju en författarduo som heter duga. Jag älskade boken och ska snart läsa del två, ”Samlingen”, i serien ”The World of Voodoo”. Så man kan lugnt säga att den duon är en favorit. 🙂

4 thoughts on “Bokbloggsjerka 13-16 december 2013”

Kommentera

