Västtrafik är bra … ibland

I veckan kom det hem ett brev från Västtrafik. I det fanns det bland annat en kod för en e-bok och en ljudbok. Jag tror att jag redan har e-boken men ljudboken har jag definitivt inte. Erbjudandet gäller till och med 13 september (2015). Jag ska in och hämta böckerna imorgon när jag har lite tid över. Men jag tyckte att det var dumt att inte dela med mig av lite gratis till andra.

image

Klicka här för att komma till den aktuella sidan.

Ha en skön fredag, kära läsare!

Själv sitter jag hos en kompis just nu och ska mysa med lite god mat och gott vin denna lördagskväll.

Kommentera

