September – en sammanfattning

Detta inlägg är så jäkla försenat …

Så här såg läsningen ut i bilder:

Livet, motorcyklar och andra omöjliga projekt
Livet, motorcyklar och andra omöjliga projekt
Nikkis dagbok #4 - Berättelser om en (inte så) graciös isprinsessa
Nikkis dagbok #4 – Berättelser om en (inte så) graciös isprinsessa
Ryssar är såna som gillar björkar
Ryssar är såna som gillar björkar
Ready Player One
Ready Player One

Så här såg läsningen ut i siffror:

Antal verk: 4
Antal lästa sidor: 1 340
Antal lästa e-böcker: 1
Antal lästa recensionsex: 2
Antal lästa egenägda: 1
Antal lästa blivande presenter: 1
Antal lästa på svenska: 3
Antal lästa på engelska: 1
Återta bokhyllan!: 1
Min digitala bokhylla: 1
Kaosutmaning 2015: 1
Boktolvan: 1

Kommentar till läsningen

Månadens bästa bok eller snarare böcker var ”Ready Player One” av Ernest Cline. Detta är en av mina favoritböcker numera. Den fick fyra tekoppar men den är väldigt annorlunda därav att jag ser den som en favorit.

Månadens sämsta bok var ”Ryssar är såna som gillar björkar” av Olga Grjasnowa. Denna bok var väldigt märklig och jag var nästan på väg att ge upp den.

Det blev fyra böcker lästa även denna månad. Det verkar vara den magiska siffran för mig nuförtiden. Men jag är inte ledsen för det. Fyra är bättre än tre. 😉

Mer än så har jag inte att säga om denna månad.

Kommentera

