March to War

March to War (The Walking Dead, #19)
March to War
(The Walking Dead, #19)

Titel: March to War
Författare: Robert Kirkman
Serie: The Walking Dead, #19
Förlag: Image Comics Inc
Typ: Egenägd
Format: Häftad
Sidantal: 136
Läst på språk: Engelska (=originalspråk)
Utläst: 9 oktober 2015
Temaläsning: Skräck 1.0, #1
Utmaningar: Återta bokhyllan!
Mitt betyg: Bokbetyg Bokbetyg
Finns att köpa på: Adlibris; Bokus; CDON; The Book Depository

 

OBS! Detta är en del i serien . Jag kan medvetet eller omedvetet råka avslöja något från tidigare delar.

 

De samlar ihop sig för att kriga mot Negan och hans Saviors.

 

Mina tankar

Jag vet inte riktigt. Jag tror tyvärr att denna serie har tappat sin charm, för mig åtminstone. Den börjar kännas alldeles för utdragen och saker och ting upprepas in absurdum, nästan.

Tja, denna del var inte alls samma som de tidigare.

 

Kommentera

