Nytt i bokhyllan – november 2015 (del 1)

Under november har ganska många böcker flyttat in hos mig så jag tänker dela upp min presentation av dem i åtminstone två delar. Här är den första.

I slutet av oktober budade jag på en traderaaktion. Det gällde hela serien ”Det mörka tornet” av Stephen King som består av sammanlagt sju böcker. Jag trodde att de var i samma utgåva som många av de Stephen King-böckerna jag redan äger. Men när jag i början av november fick hem paketet var det ”vanliga” pocket. Det gör inte så mycket eftersom det hela ändå innebar att jag fick hela serien i samma format. Det jag dock störde mig lite på var att böckerna luktade rök. Så de ska få bo i vårt uterum ett tag när vi har flyttat till huset för att lukta av sig. Ja, ja det är inte så farligt.

Här nedan kan ni se dem alla på samma bild. Jag lyckades dock byta plats på del fyra och fem. 🙂

Det mörka tornet
Det mörka tornet
2 thoughts on “Nytt i bokhyllan – november 2015 (del 1)”

Kommentera

