Vi får vänta till 2016

Jag påbörjade ”Vi” av Jevgenij Zamjatin för någon vecka sen men har nu insett att den kräver mer uppmärksamhet under läsningen än vad jag orkar ge den. Jag har bara läst 28 sidor så jag kan inte säga om den är bra eller dålig utan istället väljer jag att lägga ifrån mig den och läsa den i början av 2016 då jag förhoppningsvis inte har så sjukt mycket annat som kräver min uppmärksamhet.

Vi
Vi

Som lite lättsammare läsning har jag nu valt att plocka upp ett annat recensionsex. Detta är några år gammalt så det är hög tid att få boken läst.

Bokklubben vid livets slut
Bokklubben vid livets slut

Det ska bli kul att sätta tänderna i den.

One thought on “Vi får vänta till 2016”

Kommentera

