Vad som kan försvinna i en flytt …

Tanken var att jag som igår skulle sätta mig och skriva en del av alla de recensioner som jag har i min anteckningsbok och som jag ännu inte har hunnit med att blogga om. Men den dumma anteckningsboken verkar spårlöst borta. Jag har letat i alla de lådor som verkar logiskt att den finns i och en del som verkar väldigt ologiska, men boken är som sagt spårlöst borta. Jag hoppas innerligt att den kommer fram snart för det var en del recensionsex bland de anteckningarna som jag måste blogga om och som jag nu inte minns vad jag tyckte om eftersom jag läste böckerna i november och december förra året.

Så håll tummarna att vi när vi letar efter något annat råkar på denna anteckningsbok och att det sker inom en mycket snar framtid.

(Dessutom verkar jag inte ha någon bild på min anteckningsbok med August Strindberg.)

Man kan ju säga att jag är sur och förtvivlad på grund av detta.

 

Hoppas att ni andra har en bra dag, trots mitt elände!

One thought on “Vad som kan försvinna i en flytt …”

Kommentera

