Han älskar mig, han älskar mig inte …

He Loves Me, He Loves Me Not (My Boyfriend Is a Monster, #7)
He Loves Me, He Loves Me Not (My Boyfriend Is a Monster, #7)

Titel: He Loves Me, He Loves Me Not
Författare: Robin Mayhall
Illustratör: Kirsten Cella
Serie: My Boyfriend Is a Monster, #7
Förlag: Graphic Universe
Typ: Egenägd
Format: Häftad
Sidantal: 127
Läst på språk: Engelska (=originalspråk)
Utläst: 23 november 2015
Temaläsning: Skräck 1.0, #6
Utmaningar: Återta bokhyllan!
Mitt betyg: Bokbetyg Bokbetyg
Finns att köpa på: Adlibris; Bokus; The Book Depository

 

Serana har precis flyttat från San Antonio till Rojo i Texas. Hon är ny på Rojo High School.

Den populäre quarterbacken Lance intresserar sig för henne och även den lite blyge Cameron. med den senare får hon i uppgift att analysera ”Dr. Jekyll och Mr. Hyde”.

Helt plötsligt försvinner två cheerleaders. Vad har hänt? Vem är den skyldige? En av Serenas killar?

 

Mina tankar

Detta var en ganska intetsägande berättelse. De tidigare delarna i serien har varit bättre.

Det gick nästan att lista ut vad som skulle hända genom hela berättelsen. Inget förvånade, så tyvärr blir det bara två tekoppar i betyg.

Läs de tidigare delarna i serien istället. De är mer innovativa!

 

Alternativa titlar på boken: Double Date; Two of a Kind; Opposites Attract; A Real Love-Hate Relationship; Two’s Company, Three’s a Crowd; You can’t Judge a Jockby His Cover; Haven’t I Seen You Someplace Before?

One thought on “Han älskar mig, han älskar mig inte …”

Kommentera

