Bokrea 2016 – rekommendationer

Här kommer så mina rekommendationer på böcker som jag tycker att ni borde slänga ett extra öga på bland bokreautbudet i år.

De flesta böckerna återfinns både på Adlibris och Bokus. Det kan till och med hända att några av dem finns på CDON. Ni får söka på titlarna och välja själva lite var ni handlar dem. Vill ni läsa min recension av boken är ett förslag att ni klickar på etiketten med boktiteln som finns i slutet av detta inlägg eller sök på boktiteln här på bloggen.

Barn- och ungdomsböcker

Flickan vid glastornet (Speglarnas hemlighet, #1)
Flickan vid glastornet (Speglarnas hemlighet, #1)
Resan till tidens slut (Speglarnas hemlighet, #2)
Flickan vid glastornet (Speglarnas hemlighet, #1)
Eunomia (Speglarnas hemlighet, #3)
Eunomia (Speglarnas hemlighet, #3)
Mitt bultande hjärta
Mitt bultande hjärta
Dash & Lily's Book of Dares
Dash & Lily’s Book of Dares
Vi är inte sådana som i slutet får varandra
Vi är inte sådana som i slutet får varandra

”Dash & Lily’s Book of Dares” säljs på svenska och heter då ”Dash och Lilys utmaningsbok. Tydligen så hade jag bara den engelska bokomslaget som bild här på bloggen eftersom jag har den på engelska.

 

Böcker skrivna för vuxna

Mannen från Albanien
Mannen från Albanien
Boken om Joe
Boken om Joe
"Sista testamentet"
Sista testamentet
Bokklubben vid livets slut
Bokklubben vid livets slut
Tisdagskvinnorna
Tisdagskvinnorna

Följande böcker finns endast på Bokus

Florens fyra årstider
Florens fyra årstider
Neapel - skönheten och döden
Neapel – skönheten och döden

Inköp Laurella & Wallin

Kommentera

